dags att sova?

Direktlänk / / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-10-09 Klockan: 00:42:26
vet faktiskt inte om jag är trött eller bara hängig :s blir lite irriterad.. men klockan 01:00 så kommer jag gå en snabbis till tvättstugan och kolla tid :)

juste gick en stund till andréa, hehhe hennes garderob gick sönder stackarn... men hjälpte henne att vika kläder och såg efter hennes dotter medans hon fixade det sista :) men det gick bra iaf.

Men bloggar när jag vaknar tror jag, fårse vad jag hittar på :D sen amor, vill jag säga till dig att du betyder mer än aaaaaaaaaallt amor! älskar dig otroligt mycket och jag saaaaaaknar till otroligt mycket! besitos ♥ och till er bloggläsare: God natt :)

Postat av: Anonym

hur gammel e din kompis

2010-10-20 @ 20:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: