Direktlänk / / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-01-03 Klockan: 16:34:58

kul min dag blev att bli sur på min syster -.- jävligt kul...
som tur smsade ivo mig :) då blev jag på bättre humör! i miss him! tänk att det bara har gått 4 dagar han har varit i chile men har inte sett honom sen den 26 dec :( åååååh! vill att han ska komma hem! <3

Men fick nyss ett mail att mina linser är påväg nu! :D då kommer det nog en massa ego-bilder på mig -.- haha men då får ivo se mig på bilder :) jag har inte ens hört hans röst eller sett honom genom datan... åh! får panik... Den 15 april då jääävlar vad jag kommer att vara glad! har till och med börjat tänka vad jag ska laga för mat till han :) han vill ju att jag ska laga mat heheh eftersom jag har berättat till han att jag gör mat hemma så vill han också smaka :p <3 (jag är inte världens bästa på att laga mat) men får hoppas att det blir bra! :)

Nu kommer en bild när jag har gröna linser
och sen när jag var blond och smal!!! :O
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: