filmen är inte slut men...

Direktlänk / / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-01-19 Klockan: 22:26:17
ska lägga mig, ska bara ta ut mina linser, byta om och gå och lägga mig :)

Imorgon är det den 20/1-2011 och det betyder att jag och min amor Ivo har varit tillsammans i 6månader! :D vi har haft våra bråk, men jag älskar dig så mycket amor! jag hoppas att det blir fler månader tsm, saknar dig otroligt mycket nu :( vill bara att du ska komma hem nu! <333 te amo mucho y que tu lo pases bien en chile amor, cuidate y extraño hasta que tu lleges (du vet att min spanska kan bli fel) Miljoner besitos amor! :-* <33333333 / Din Andréa <3

tu y yo para siempre, eller hur? <3
te amo con todo mi corazon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: