Gott nytt år alla!

Direktlänk / / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-01-01 Klockan: 20:01:52
Nytt år! hoppas ni har haft en bra kväll :) själv hade jag det kul!
tänkte börja blogga nu (på riktigt) ska verkligen försöka!
Vet själv att jag inte bloggar så mycket men man kan alltid försöka...

Men ska säga lite vad som har hänt eller vad som gäller nu ;)
1. Ivo är i chile i 3 månader, men när han väl kommer tillbaka ska jag åka till norge den 15 april!
2. Andrea och jag umgås som vanligt :) även att jag är i rotebro så försöker vi ses så mycket vi kan :)
3. Ja, jag bor med pappa nu! Har haft ganska mycket problem men ska försöka fixa mitt liv!
4. Mina dagar kommer bli nu i typ 3 månader att jag går till skolan, jobbar och tränar (plugga också) :p men det kanske är intressant se hur jag fixar allt ;)
5. Det var nog inget mer hahha.

Men så ligger det till nu och jag hoppas att jag fixar allt! det är mitt mål :D
men NU ska jag och mina syskon kolla på Fångarna på fortet! ja, bloggarna är med idag men jag kollar alltid på det! såg på det hela tiden när jag var liten som många andra gjorde! :) Men bloggar igen senare i promise! :D
/Dealita!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: