har jag tråkigt?

Direktlänk / / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-01-04 Klockan: 18:30:30
japp! åkte till sollentuna och bytte från norska till svenska :) fast jag glömde mitt pass så bad Stephanie komma för hon hade leg och man måste vara 16 år för att bytta men nää dom trodde inte att jag var 16 eller så måste man vissa leg eller pass! men det fixade sig :)

"you are amazing just the way you are"

Är hemma nu
, helt själv... eller kathy och michelle är hemma hos leslie så det är bara dom som inte är hemma. Men ganska skönt på något vis, eller nja skönt att en av dom inte är här så jag inte går runt sur (a) hehe. Men nu blir det mest bara mys hemma och ta det lungt! by the way, grät igår... Saknar min pojkvän :( <3 och tänk att det är typ 2 månader och 3 veckor tills han kommer? åh! Men vet iallafall att jag inte ska kolla på romantiska program/filmer för då bryter jag ihop. Har någon av er läsare haft så? aja ska göra te och tråka framför datan! write lather. /Dealita



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: