Hemma

Direktlänk / / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-01-11 Klockan: 14:47:38
inte sån lång dag i skolan idag. hade bara två lektioner, åt och sen hämtade mina linser.
ska snart träna här hemma sen duscha och ta det lungt...

Ni som läser min blogg så ni vet är det här ingen intressant blogg, mina dagar kommer vara skolan, träna och kanske senare jobb (man vet aldrig). Sen som ni märker skriver jag mina känslor här, väldigt mycket att jag saknar min pojkvän ( :/ ) men det är så mitt liv är och kommer att vara, visst jag kanske träffar Andrea (min kompis) under helgerna och besöka min mormor, men visst om ni vill läsa så läs men förvänta er inget att jag ska "ut och festa" eller gå ut överhuvud taget för jag pallar inte att det finns männsikor som vill förstöra förhållanden och hittar på en massa och det pallar inte jag med så jag kommer vara hemma punkt slut.

nu kommer en bild på mina
blåa-linser som jag vann i Amirs blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: