Installerat om HELA datan..

Direktlänk / / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-01-14 Klockan: 21:17:37
Hej hade en ganska bra skoldag, pjäsen gick bra men några andra pjäser var lite speciella...
men åkte på en gång till stinsen med michelle för att lämna min Cv :) Han som är chef blev jätte glad vilket är kanske positivt? (mormor känner ju han) sen så åkte vi hem och åt pizza :D jätte gott (men onyttigt) men det är ju fredag ;)

när jag väl har ätit klart hade pappat redan börjat fixa datan, tog jätte lång tid -.- men vet att jag bara kan vara inne på internet så passar på att blogga :) ska kolla nu på let´s dance :D! bloggar innan jag somnar!
Amor har typ inga pengar på luren, ska fråga om nån kan ge mig 5kr iaf.. ska försöka <3
Tu sabes que yo te extraño, besitos /Dealita


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: