NU ÄR DET ÖVER!

Direktlänk / / Kommentarer (3)
Skrivet: 2011-01-23 Klockan: 15:06:49
jag pallar inte, han säger först att jag är otrogen, men nej det är jag inte! sen frågar jag vem "aliette" eller vafan hon heter och då säger han bardomsvän... sen efter några veckor jo då är han TSM men tjejen så nu är det fan ÖVER IVO! DRA ÅT HELVETE! NÄR DU KOMMER TILL SVERIGE SKA DU FÅ DINA ÄCKLIGA OTROGHETS SAKER OCH SEN GLÖM MIG FÖRALLTID!!!!! :@ ANDATE A LA CONCHE TU MADRE ÄCKEL!!! </3

Postat av: Sebastian

Bli inte ledsen nu.. men jag har läst din blogg sen du började skriva att han skulle ringa/smsa dig y que el esta en chile.. och nånting om att han kommer hem om 2 månader... pareciera que tu estabas/estas bien enamorada de el para no darte cuenta que porque el no te llamaba.. han är långt borta, como decirtelo, alomejor suena raro pero no tienes control de el. entonces el seguro te decia una cosa y hacia otra..



Pero bueno, el fue el que te perdio a ti.

Tienes todo, eres bonita, muy hermosa, seguro que eres muy simpatica och omtänksam.



Du förtjänar någon bättre än han!

2011-02-14 @ 00:12:37
Postat av: Andrea (dealita)

heeej! gracias, pero quien sebastian es?

2011-03-25 @ 21:35:59
URL: http://dealita.blogg.se/
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-15 @ 15:49:34
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: