otursdag

Direktlänk / / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-01-12 Klockan: 22:12:43
här kommer listan på otursdagen..
1. Hade problem att sätta in linserna
2. Jag bråkade med Min pojkvän
3. Tema dagen var skit tråkig! slutade 4 kom hem kvart i 5.
4. Jag ramlade och slog i mig på tårna, knät, armbågarna och huvudet -.-
(kommer bilder längst ner i inlägget)

så det har inte varit min dag precis, när jag kom hem så åt jag potatis med lövbiff och majs :) jätte gott! sen spelade jag xbox och då kommer vi till otur nr4, jag satt på kathys säng och jag behövde gå på toaletten och kathy skulle precis duscha så vi typ "tävlade" vem som kom först och då när jag hoppar över en blå ikea påse med saker i så nuddar jag kanten med tårna och då ramlar jag pladask på golvet! skit ont :( först så kände jag ingen smärta men sen efter 2 sekunder så skrek jag liggandes på golvet, kunde inte gå upp (ville bara spy) för slog till magen också... men pappa och styv mamma hjälpte mig upp och om jag hade gjort illa något, som tur var det inget allvarligt :) så jag gick på toa hahha sen spelade jag vidare!

Nu dricker jag te och äter salta kex :) vet inte men är beronde av det! heheh men ska sova snart också, är trött efter allt som har hänt idag... Så god natt! /Dealita

spelade the sims urbz

hoppade över den här blåa påsen

det här hände efter jag ramlade, ont överallt men det syns inte så mycket -.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: